A használtruha nagykereskedés olyan iparág, ahol nagy a verseny az egyes kerekedések között. Olyan példákat fogunk mutatni, amiket ha megfogadsz, a konkurencia elé tudsz kerülni.
Kedvezmények több termékek esetén
Az olyan vásárlók, kiskereskedések számára, akik csak egy fajta terméket vásárolnak nálad, érdemes lehet kedvezményt biztosítani, ha egy másik fajtát is vesznek. Ennek lényege, hogy meg tudod velük ismertetni másik termékeidet, ruháidat is, amiket később lehet, hogy meg fognak vásárolni eredeti árban is.
Figyelemfelkeltő marketing
A marketing kampányok lényege, hogy olyan cégekhez, potenciális vásárlókhoz is eljuss, akik még nem ismerik vállalkozásod. A jól kivitelezett reklámok segítségével növelni tudod vásárlói bázisod.
Kedvezmények új vásárlók számára
Nem csak korábbi vásárlóknak érdemes akciókat biztosítani, hanem olyanok számára is, akik még nem vásároltak nálad. Ez egy kiváló módja annak, hogy rávedd őket az első rendelésük leadására. Ha elégedettek lesznek azzal, amit a pénzükért kapnak, akkor a későbbiekben teljes áron is megvásárolhatják termékeidet.